4 gode vaner til din ferie

Så blev det endelig ferie. 

Hold dig igang, så du ikke skal kæmpe for hårdt med både energi og vægt efter ferien. 
Her er vores 4 gode ferievaner som du kan teste. 

20180712_173552.jpg

1) Fysisk aktivitet om morgenen
Få pulsen op 10-15 min. er nok. Det vigtige er, at du mental træner dagen før, og ser dig selv stå op og få lavet dit program inden dagen starter.  Prøv fx vores 6 min. træningsvideo og lav den 2 gange. 

2) Grønt 2 gange dagligt
Du skal holde dit fiber indtag oppe, så du både får lidt fylde til din tarm, holdt fin flora ved lige og boostet dit immunforsvar.  Fx. 2 gulerødder og en trekant spidskål til at knave af. Salat forret til din aftensmad, det er dejligt her i varmen.

3) Nydelse sat i system
Beslut dig for hvad du holder af. Hvis du bare spiser det hele og ikke når at tænke, tager du nemt på. Er det is, så drop rundstykket, er det vin, så drop brødkurven osv. 

4) Husk at sove
Hvis ikke din krop får hvile, kan den ikke passe på dig. Det er helt afgørende for din sundhed og din levealder at du får slappet af og får søvn nok. Gerne 7 timer hver dag.