Vil du tabe 5 kilo...

Prøv Frk Skrump, 10 ugers boostkur.
LÆS OM VORES ONLINE FORLØB HER

Frk Skrumps boostkur er for dig, der elsker resultater, der holder på den lange bane. 
Spis helt almindelig mad, hvor familien kan være med og glæd dig til din nydelsesdag, hver uge.
Du skal veksle dit kalorie indtag mellem boost og basisdage og en nydelsesdag. 
Således, at din fedtforbrænding arbejder i højste gear. Træn dagligt, kun 6 minutter, med egen kropsvægt.  
Se træningsprogrammet her.

 

 Opskrifter fra bogen, Frk Skrump 10 ugers boostkur.

Opskrifter fra bogen, Frk Skrump 10 ugers boostkur.



Eksempel på en boostdag. 3 måltider.
2 x shake (se opskrift nedenfor*), 200-250 gram grøntsager i løbet af dagen.
Et portion aftensmad (se eksempel nedenfor**)

Eksempel på en basisdag. 4 måltider.
1 rugbrød 1 spejlæg, 60 g ost, 4 g olivenolie
1 rugbrød, 150g kød/fisk, 250 g grønt, 2 spsk olie.
40 g mørk chokolade eller 40 g mandler
Et portion aftensmad (se eksempel nedenfor***)

Find mere inspiration i vores bog: Frk Skrump, 10 ugers boostkur. Du få masser af opskrifter, inspiration til hvordan du kommer igennem de 10 uger mentalt og holder vægten på den lange bane. LÆS OM BOGEN HER. 

HUSK DIN NYDELSESDAG.
Nydelsesdagen tager udgangspunkt i en basisdag. Suppler dine måltider med en nydelse. Det er en slags dessert, noget der betyder noget for dig. Det kunne være en portion is, blandselv slik en skål chips eller en kanelsnagl. 

Eksempler:
* Shake laves af 100 g skyr, 25 g sukkerfri proteinpulver(whey 100), 4 g rapsolie eller hasselnøddeolie, 1 tsk vaniljepulver, 1-1,5 dl koldt vand.

** 150 g kødsovs, 75 g kogt pasta, 250 g grove grøntsager fx spidskål, gulerod og spinat 20 g pesto.

*** 150 g kylling eller fisk, 120 g ovnstegte kartofler, 50 g avocado, 250 g grove grøntsager.